з 9:00 до 20:00 без вихідних

Поняття персоналу як об’єкта управління юридичної особи

Поняття персоналу як об’єкта управління юридичної особи

У вузькому сенсі персонал підприємства - це особовий склад підприємства, що працює за наймом, що володіє якісними характеристиками і має трудові відносини з роботодавцем.

У більш широкому сенсі під персоналом підприємства розуміють сукупність всіх людських ресурсів, якими володіє організація. Це співробітники організації, а також партнери, які реалізують деякі проекти, експерти, залучені для проведення досліджень, розробки стратегії, реалізації конкретних заходів і т.д. Саме організація ефективної діяльності персоналу і є основною турботу управління персоналом організації та, відповідно, менеджера з персоналу.

Управління персоналом підприємства - цілеспрямована діяльність керівного складу підприємства, керівників і фахівців підрозділів системи управління персоналом, що включає розробку концепції і стратегії кадрової політики, принципів і методів управління.

 

close
Задайте своє питання