з 9:00 до 20:00 без вихідних

Функції управління персоналом

Функції управління персоналом

Функції управління персоналом - це основні напрямки даного виду діяльності, орієнтовані на задоволення визначених потреб організації.

Перелік основних функцій і відповідних їм завдань:

1. Функція „визначення потреби організації в персоналі”:

планування якісної потреби у персоналі;

вибір методів розрахунку і планування кількісної потреби в персоналі.

2. Функція „забезпечення персоналом”:

одержання й аналіз маркетингової (в області персоналу) інформації;

розробка і використання інструментарію забезпечення потреби в персоналі;

добір персоналу, його ділова оцінка.

3. Функція „використання персоналу”:

визначення змісту і результатів праці на робочих місцях;

виробнича соціалізація;

уведення персоналу, його адаптація в трудовій діяльності;

упорядкування робочих місць;

забезпечення безпеки праці;

вивільнення персоналу.

4. Функція „розвиток персоналу”:

планування і реалізація кар´єри та службові переміщення;

організація і проведення навчання.

5. Функція „мотивація результатів праці та поведінки персоналу”:

управління змістом і процесом мотивації трудової поведінки;

управління конфліктами;

використання монетарних спонукальних систем: оплата праці, участь персоналу в прибутках і в капіталі підприємства;

використання нематеріальних спонукальних систем: групова організація і соціальні комунікації, стиль і методи керівництва, регулювання робочого часу.

6. Функція „правове й інформаційне забезпечення процесу управління персоналом”:

правове регулювання трудових взаємин;

облік і статистика персоналу;

інформування колективу і зовнішніх організацій по кадрових питаннях; розробка кадрової політики.

 

close
Задайте своє питання